Our Teachers

English

BVpH40YEm-YВеліда Кент, магістр педагогіки та освіти, сертифікований викладач початкової школи в штаті Вірджинія (США),  а також сертифікований викладач англійської мови як другої мови  (ESOL).

На моє рішення стати педагогом вплинув вчитель мого сина, Давід Копельман. Він був настільки дивовижним з дітьми, що я хотіла стати трохи схожою на нього. Навчальний процес, який він забезпечував, приносив величезне задоволення і діти дуже любили його заняття. Свого часу я працювала в ООН,  потім займалася своіми дітками, ну і на певному життєвому етапі вирішила здобути додаткову вищу освіту з педагогіки в Університеті імені Джорджа Мейсона (штат Вірджинія) для того, щоб навчати діток у школі. Мені також дуже подобається навчати діток, які вивчають англійську мову як другу.



BVpH40YEm-YБенджамін Рім (США), вчитель англійської мови, сертифікований громадською освітньою організацією “Простір знань” (“Knowledge space”)

Мені завжди подобалось працювати з дітьми, тому що знання приносять їм задоволення. Ці знання нові для них, і саме це робить світ навколо веселим та чарівним. Дітей розважити легко, але водночас вони швидко починають нудьгувати. Тому я намагаюсь кожного разу вносити щось нове у заняття, щоб зацікавити своїх учнів.

 


BVpH40YEm-YКейлі Рім (США), вчитель англійської мови, сертифікована громадською освітньою організацією “Простір знань” (“Knowledge space”).

Я люблю навчати дітей. Протягом декількох років я працювала з дітьми у літніх таборах. Мені подобається спостерігати за їхнім розвитком та ентузіазмом, з яким вони навчаються новому.

 

 


BVpH40YEm-Y

Кеверін Фріман (США), вчитель англійської мови, сертифікований  громадською освітньою організацією”Простір знань” (“Space of knowledge”).

Робота в Україні є для мене новим захоплюючим досвідом, вона дуже важлива для мого професійного розвитку. Я працюю над дипломом з психології, а вчителювання – це саме  те, чим я хочу займатись у житті.


BVpH40YEm-YЕнні Фріман (США), вчитель англійської мови, сертифікована громадською освітньою організацією “Простір знань” (“Space of knowledge”).

Люблю допомагати дітям відкривати світ навколо. Я обожнюю бачити те світло в очах дітей, коли вони пізнають нові речі. Мені важливо мати контакт зі своїми учнями, тому постійно готую щось нове, цікаве та пізнавальне.


French

Photo on 8-21-14 at 8.14 AM

Nathalie Hirschi, French Teacher (France)

I teach kids playing with them at my mother tongue which is French twice a week at the Playroom. I have a program of various activities such as storytelling, cooking, handy craft and singing. I will be very happy to share it with your children. I hope that they will get familiar with my language while having a lot of fun!

 


21831522_20140401152211

Lorenzo Spata, French Teacher (France)

I have been living in Kiev for several years. I am French and Italian and I speak a little bit Russian. I have 4 children and I like to travel around the world. During my classes I use lots of interesting activities and games in French and practice the language  through motor skills exercises like painting, drawing, cutting, etc.


Teachers

brovko

Надія Чайка, вчитель раннього розвитку та підготовки до школи.

Закінчила факультет української філології Львівського Державного університету. Після народження дитини зацікавилася методиками раннього розвитку і стала застосовувати їх у вихованні. Побачивши дієвість цих методик, вирішила надалі займатися з іншими дітьми. Із дошкільнятами працюю упровдож восьми років. Використовую методики Лупан, Монтесорі, Нікітіна, Зайцева.


brovko

Valeria Brovko-Divina, Music Teacher (piano), teacher of early musical development, co-organizer of musical studio “Magic Flute”.

Graduated from  National Music Academy named by P.Tchaikovsky, faculty “Musical Pedagogy”, participated in many workshops. I have about 15 years of teaching experience, have my own publications in the online journal “Piznayko”. I created my own musical education preschool program using copyright books, musical material, innovative technology – video projects (for playing noise orchestra aimed in sense of rhythm development, with music theory and music theory projects).


Надія Мандрик, вчитель гімнастики та хореографії.

Артист балету, викладач фахових дисциплін. Викладала у КНУКІМ, Інституті фізичного виховання. Стаж роботи з дітьми – 24 роки.


яна

Yana Tomashevska, Gymnastics & Сhoreography Teacher, Educator

Children are our future. Working with them brings me great pleasure, and fills me with vitality and energy. When I go to the gym and see children’s eyes, I forget about everything and completely dissolve in the children’s world. Physical activity is an integral part of children’s development that substantially affects physical and emotional state. Being an athlete, I help children to be involved in sport and physical activity. They see and learn about the world through play. If you want to understand and teach the child, you need to be a “big child”.


jGldeK39zp0

Iryna Netychuk, Senior Educator, English Teacher

My love to kids helped me to choose my profession. Kids are always positive, incredibly active, sincere and unique. I like to work with kids and to be a part of their life. I aspire to share my knowledge with kids and to nurture them as personalities.


 

Tetiana Bogdanyuk, English Teacher

Graduated from Kiev National  T. Shevchenko University the faculty of Psychology and the faculty of Biology. I prefer to teach kids from 3 to 8 years old. With great interest I observe how children muster the English language, how they improve their speaking skills. I think that all kids are gifted. The aim of the teacher is to help the child to open his/her inner potential.


IMG_3061_500x375resОрися Андреєва, вихователь, викладач англійської мови, географії.

Обрала свою професію тому, бо вважаю, що за кожною дитиною, яка в себе повірила, стоїть дорослий, який повірив у неї раніше. Моє покликання – бути цим дорослим і нести у маленькі сердечка добро і віру в себе.

 


IMG_3061_500x375resМикола Дружина, кандидат у майстри спорту, інструктор бойових мистецтв.

Закінчила Київський Національний Університет ім. Тараса Шевченка. З дітками Плейруму проводжу заняття з кунг-фу.


Євген Сокульський, тренер з шахів, кандидат технічних наук.


Адміністрація

bb31c77b-ab5f-44c2-94ef-503cb2ab43a4

Iryna Gordiychuk, Executive Director of Playroom Kids Club

I have a Master degree in History. I have an experience of  working with students and pupils of secondary school, kids in summer camps. Convinced that the beginning of education, culture, upbringing is based in early childhood, I am working as a teacher of early childhood development. I have more than eight years experience of working as a teacher of early childhood development. Kids are sincere in their desire to learn – and I appreciate it very much! Our common refrain is “I want to know,” not “I must learn.” However, every human activity requires self-discipline and hard work. I choose various interesting tasks for kids, but every task includes the elements of self-working. A teacher’s task is to inspire this little victory and maintain desire to learn. And that is what motivates me in my “Smart kid” course.


BVpH40YEm-Y

Ksenia Moiseienko, Head of Studding Programs

I have chosen the profession of a teacher, because I like working with kids and I always wanted to share my knowledge with children, watch how they grow intellectually. My main task is to help small kids to enter this imperfect world equipped and be ready to overcome all the life hurdles. Ardent eyes, joyful voices and a desire for new knowledge … – that’s what inspires me and gives strength for new achievements.


12295259_1080492498627759_1618529358714753544_n

Julia Kotliar, Head of Administration

I enjoy working with children because they inspire, evoke positive emotions, and make a working day sunny and warm. I love to hear their stories and experiences from lessons and the world in general. They teach me to notice the little things which we, adults, do not pay attention to. No wonder they say that “Adults need tales even more than children.” It’s so nice to participate in  children’s cognition,and go with them through the tears and joy from their first victories. For me children are associated with happiness, because they are full of joy and happiness by nature.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Management

bb31c77b-ab5f-44c2-94ef-503cb2ab43a4

DSC_0096 (1)

 

 
Google+
Рейтинг: 9 из 10 - 117 отзывов.