Наші Викладачі

Англійська мова

BVpH40YEm-YВеліда Кент, магістр педагогіки та освіти, сертифікований викладач початкової школи в штаті Вірджинія (США),  а також сертифікований викладач англійської мови як другої мови  (ESOL).

На моє рішення стати педагогом вплинув вчитель мого сина, Давід Копельман. Він був настільки дивовижним з дітьми, що я хотіла стати трохи схожою на нього. Навчальний процес, який він забезпечував, приносив величезне задоволення і діти дуже любили його заняття. Свого часу я працювала в ООН,  потім займалася своіми дітками, ну і на певному життєвому етапі вирішила здобути додаткову вищу освіту з педагогіки в Університеті імені Джорджа Мейсона (штат Вірджинія) для того, щоб навчати діток у школі. Мені також дуже подобається навчати діток, які вивчають англійську мову як другу.



BVpH40YEm-YБенджамін Рім (США), вчитель англійської мови, сертифікований громадською освітньою організацією “Простір знань” (“Knowledge space”)

Мені завжди подобалось працювати з дітьми, тому що знання приносять їм задоволення. Ці знання нові для них, і саме це робить світ навколо веселим та чарівним. Дітей розважити легко, але водночас вони швидко починають нудьгувати. Тому я намагаюсь кожного разу вносити щось нове у заняття, щоб зацікавити своїх учнів.

 


BVpH40YEm-YКейлі Рім (США), вчитель англійської мови, сертифікована громадською освітньою організацією “Простір знань” (“Knowledge space”).

Я люблю навчати дітей. Протягом декількох років я працювала з дітьми у літніх таборах. Мені подобається спостерігати за їхнім розвитком та ентузіазмом, з яким вони навчаються новому.

 

 


BVpH40YEm-Y

Кеверін Фріман (США), вчитель англійської мови, сертифікований  громадською освітньою організацією”Простір знань” (“Space of knowledge”).

Робота в Україні є для мене новим захоплюючим досвідом, вона дуже важлива для мого професійного розвитку. Я працюю над дипломом з психології, а вчителювання – це саме  те, чим я хочу займатись у житті.


BVpH40YEm-YЕнні Фріман (США), вчитель англійської мови, сертифікована громадською освітньою організацією “Простір знань” (“Space of knowledge”).

Люблю допомагати дітям відкривати світ навколо. Я обожнюю бачити те світло в очах дітей, коли вони пізнають нові речі. Мені важливо мати контакт зі своїми учнями, тому постійно готую щось нове, цікаве та пізнавальне.


Французька мова

Photo on 8-21-14 at 8.14 AM

Наталі Хірші, вчитель французької мови (Франція)

Я займаюсь з дітками граючись на моїй рідній мові, якою є французька, двічі  на тиждень. Я маю програму різноманітних активностей, таких як читання та переказування книжечок, приготування їжі, виготовлення поробок та співання пісень. Я сподіваюся, що дітки вивчатимуть мою мову, отримуючи масу задоволення!

 


21831522_20140401152211Лоренцо Спата, вчитель французької мови (Франція)

Мене звати Лоренцо. Я проживаю у Києві вже декілька років. А ще, я – тато 4 дітей. Я француз з італійським корінням і я просто обожнюю подорожувати. На моїх заняттях з французької мови я поєдную вивчення навчального матеріалу із практикуванням дрібної моторики у діток через малювання, виготовлення поробок, арт-проекти та різноманітні ігри.


Викладачі

brovko

Надія Чайка, вчитель раннього розвитку та підготовки до школи.

Закінчила факультет української філології Львівського Державного університету. Після народження дитини зацікавилася методиками раннього розвитку і стала застосовувати їх у вихованні. Побачивши дієвість цих методик, вирішила надалі займатися з іншими дітьми. Із дошкільнятами працюю упровдож восьми років. Використовую методики Лупан, Монтесорі, Нікітіна, Зайцева.


brovko

Валерія Бровко-Дивінамузичний педагог (фортепiано), викладач з раннього музичного розвитку, спiворганiзатор музичної студії «Чарівна флейта».

Закінчила Національну музичну академію ім. П.І.Чайковського, факультет «Музична педагогіка». Досвід роботи – 15 років, співпрацюю з центрами раннього розвитку м. Києва, маю власні публікації в інтернет-журналі «Пізнайко». Також маю власну програму музичного виховання дошкільнят, з використанням авторських посібників, музичного матеріалу, відеопроектів, яка має на меті розвиток почуття ритму та музичного слуху.


Надія Мандрик, вчитель гімнастики та хореографії.

Артист балету, викладач фахових дисциплін. Викладала у КНУКІМ, Інституті фізичного виховання. Стаж роботи з дітьми – 24 роки.


яна

Яна Томашевська, вихователь, викладач гімнастики, хореографії

Діти – наше майбутнє. Робота з ними приносить мені велике задоволення, адже проведений серед дітей час наповнює мене життєвою силою та енергією. Незважаючи на погану погоду, життєві негаразди, коли я заходжу в зал і бачу очі дітей, я забуваю про все і повністю розчиняюсь в дитячому світі. Невід’ємною частиною їхнього розвитку ,є рухова активність яка суттєво впливає на фізичний та психоемоційний стан .І я,як спортсменка допомагаю діткам залучатись до спорту та рухової активності. Вони сприймають та пізнають світ через гру. Щоб зрозуміти і чомусь навчити дитину потрібно самому бути «дорослою дитиною».


jGldeK39zp0Ірина Нетичук, старший вихователь, викладач англійської мови.

Любов до дітей допомогла мені обрати мою професію. Діти – це завжди позитив, неймовірна активність, щирість та унікальність. Для мене працювати з дітьми, означає бути частиною їх життя. Я прагну поділитись з дітками своїми знаннями та виховати в них особистостей.


Тетяна Богданюк, викладач англійської мови 

Закінчила біологічний та психологічний факультети КДУ ім Т.Г. Шевченка. З задоволенням спостерігаю, як маленькі діти отримують нові знання, починають говорити на двох- трьох мовах. Вважаю всіх дітей талановитими та здібними, а задача викладача – допомогти учневі розкрити його потенціал.


IMG_3061_500x375resОрися Андреєва, вихователь, викладач англійської мови, географії.

Обрала свою професію тому, бо вважаю, що за кожною дитиною, яка в себе повірила, стоїть дорослий, який повірив у неї раніше. Моє покликання – бути цим дорослим і нести у маленькі сердечка добро і віру в себе.

 


IMG_3061_500x375resМикола Дружина, кандидат у майстри спорту, інструктор бойових мистецтв.

Закінчив Київський Національний Університет ім. Тараса Шевченка. З дітками Плейруму проводжу заняття з кунг-фу.


Євген Сокульський, тренер з шахів, кандидат технічних наук.


Адміністрація

bb31c77b-ab5f-44c2-94ef-503cb2ab43a4Ірина Гордійчук, виконавчий директор мережі дитячих клубів Playroom

За  освітою магістр історії, я працювала зі студентами і  учнями середньої школи, у літніх дитячих таборах. Переконавшись, що початок освіченості,  інтелігентності, вихованості закладається саме у дошкільному віці, я вже більше восьми років працюю вчителем з раннього розвитку дітей. Малеча щира у своєму бажанні вчитися – і я це дуже ціную! Рефреном нашої спільної діяльності є «хочу це знати», а не «це потрібно вивчити». Водночас, будь-яка людська діяльність вимагає самодисципліни та наполегливої праці. Завдання, що пропонуються діткам, є різноманітними та цікавими, але в кожному з них є момент роботи над собою. А задача вчителя полягає в тому, щоб надихати ці маленькі перемоги та підтримувати бажання вчитися. І саме цим я керуюся під час занять курсу «Розумна дитина».


BVpH40YEm-YКсенія Мойсеєнко, керівник навчальних програм

Професію вчителя я обрала тому, що люблю працювати з дітьми і, мабуть, я «жила» цією професією ще зі школи. Мені подобається ділитися своїми знаннями з дітками, бачити, як вони ростуть інтелектуально та духовно. Головне завдання вбачаю в тому, щоб допомогти дитині ввійти в світ не як гостю, який потребує пояснення екскурсовода і постійного супроводу, а як повноправному жителю нашої планети Земля. Блискучі очі, радісні голоси та жага до нових знань…- ось те, що надихає мене і дає сил для нових звершень.


12295259_1080492498627759_1618529358714753544_nЮлія Котляр, керівник адміністративно-господарчого корпусу

Мені подобається працювати з дітками, оскільки вони надихають, викликають позитивні емоції і роблять робочий день сонячним та теплим. Люблю слухати їхні історії та враження від занять та навколишнього світу вцілому. Вони вчать помічати такі дрібниці, на які ми, дорослі, вже не звертаємо уваги. Не дарма кажуть, що “Дорослі потребують казки навіть більше, ніж діти”. Так приємно брати участь в пізнавальному житті діток, проживати з ними і сльози, і радість перших перемог. Діти відразу і невимушено асоціюються зі щастям, бо вони самі по природі своїй – радість і щастя.

 

 
Google+
Рейтинг: 9 из 10 - 120 отзывов.